2011年5月31日 星期二

WhatsApp Messenger的魅力

WhatsApp Messenger的威力,聽過很多身邊朋友提過,大約都是好多人用呀!吓~~~你無download喎?個個都用喎!咁out架你~~~用緊textMe!我都未聽過!咩呢架?
.
屬於草根楷層的我,要俾錢download Apps對我來說,真係近乎心如刀割般難受!唯有繼續被朋友們溪落~~自己默默地成受吧!
.
幸好!機會終於降臨,今日突然發覺WhatsApp Messenger大開中門,免費讓貧苦大眾download!我當然用生平最快的速度即時擁有,以防它隨時改變主意。
.
果然,download後一些九年無傾過的朋友紛紛傳來信息道賀,話估唔到我夠updated兼夠潮!
.
WhatsApp! 你好野!
http://itunes.apple.com/us/app/whatsapp-messenger/id310633997?mt=8
.
p.s.今日此終是工作日,未有即時通知的朋友,請見諒!

跟進: WhatsApp Messenger已經回復收費!

10 則留言:

supageti 提到...

我唔係貧苦大眾不過今日有人通水所以都 download 左喇,哈哈!

Rempei 提到...

好醒目呀您~~

largeheadboy 提到...

download 咗之後發覺原來個世界係咁大啊!

l.minor 提到...

我都download咗

maymay 提到...

唔關我樹,我out到唔out

ayclui 提到...

maymay, 我同你一樣...我無艾乜艾物...

naruto 提到...

我早左兩星期,比錢架,嗚~

supageti 提到...

樓上:中左咁多六合彩,嘔番少少出黎都應該啦 ~~~

supageti 提到...

裝左咁耐,除左通水果個,得一個人(佢都係啱啱裝) send message 同我打招呼咋,雖然 contact 裡面有幾廿人裝左 ~~~

Rempei 提到...

意粉,D朋友未check list啫~~好快D SMS多到你覆唔切架喇~~

p.s. WhatsApp已經回復收費!