2010年3月23日 星期二

Day3

咁多人做乜野?報到後上旅遊巴士囉~~呢個動作好耐!


昨日的行程


最唔明點解去天橋立唔係搭覽車, 而係坐船呢?


船上面仲要有蝦條賣~~~~~~好熟面口咁喎?????

呢度咁似松島咁既????



原來個團唔登山架,唓~~~~

另外,奇在一點"叮噹"圖案的精品都見唔到~~~~



18 則留言:

maymay 提到...

一早就應該搬過來啦~^^

唔登山都有嘅,唓)))))))

maymay 提到...

咁食左d乜呀?

lau2tang 提到...

日本三大景嘛,咁梗係同松島差唔多啦~
無得上山咪即係無得玩股のぞき?

largeheadboy 提到...

blogger 正呀!

即係有冇上山呀?
唔上山唔算去過天橋立喎
同埋張行程係導遊畀架
全程有國語旁白?

largeheadboy 提到...

係喎 brother,聽日有野收喎~ ^^

Rempei 提到...

Maymay, 呢個blog開左年幾2年,估唔到終於要用到佢!

講到食就Ok! 放題松菜蟹、魚生大大碟, 算是小小補償啦!

劉鄧,買唔到"叮噹",又登唔到上,只有得玩"俾人打x股咋!

大頭, 張行程確係導遊畀, 但全程無國語旁白, 只是用國語在每落車時話俾您聽幾時返.....

各位老友, 呢幾日其他團友覺得我辦事不力, 不斷訴冤、炸型,搞到我依家好唔開心~~~(話過唔會再有下次!)

襯今日京都全日落雨,罷工乜都唔做~~~唉~~~

largeheadboy 提到...

無上山點得架!
咁唔開心不如早啲解散喇~ :p

係呀,呢度啲時間唔係香港時間嚟嘅?

lau2tang 提到...

仲有幾日,咁快啲作最後努力啦~

Rempei 提到...

大頭,係呀~~我無哂心情幫您收野及買手信俾您呀~~

劉鄧,我羨慕您有班好團友~~

maymay 提到...

薯仔,唔好冇心機啦,櫻花開成典呀?

收野果時,記得要嗌"大頭收野呀"~^o^

largeheadboy 提到...

我會喺下面收架喇!

Rempei 提到...

Maymay, 今次真係唔合時, 櫻花剛開花未有料到, 呢兩日不停落雨被迫停左戶外行程, 去天橋立又去得唔拖唔水~~~不過, 呢刻我已經recover返哂~~打落呢兩日半我會盡力盡情地享受埋個假期~~~好姊妹,thank you您!

大頭, 我有D擔心您份郵件會唔會好大份呢???(因為2個行李箱full左~~)

lau2tang 提到...

Full咗咪寄番黎囉!記住問大頭收番的郵費喎~

lau2tang 提到...

「劉鄧,我羨慕您有班好團友~~」
作死!因住亞嫂扭你耳仔。

Sammie 提到...

google呢個靈活度高d,不過唔user friendly又係真,仲有你要做好多野先可以令人知道你個blog,所以我都係用返sina。
唔上山?咁你同去松島冇咩分別,哈哈﹗

ROY 提到...

你肯定跟錯團啦,典會連叮噹都見唔到架,我係團友都詐型囉~

Rempei 提到...

劉鄧, 太座都有安慰我2句~~~

Sammie, 好高興可以係度都見到您,最初我以為真係去錯左松島
至於搬blog問題, 稍後再看情況~~~

Roy,登山車站旁所有手信舖都睇過哂喇~~~我剩係買到kitty咋~~~

supageti 提到...

Welcome to Blogspot, 對不起, 我來晚了, 哈哈 ~~~

我去果時, 天橋立連 Kitty 都無 ~~~