2010年3月24日 星期三

Day5


今日京都落雨不停,但無阻我尋找美食的決心!

千辛萬苦,終於找到被譽為京都第一親子丼的鳥岩樓。



親子丼的外觀賣相,已經得分不少!


戶外為日式亭園建築,令食客悶氣全消!

晚上再到新京極通的かねよ吃鰻魚飯


論氣勢,嬴哂!


13 則留言:

maymay 提到...

要坐榻榻米嘅~>_<

largeheadboy 提到...

旦固純勁超標喎呢日!
我介紹嗰間得唔得呀?

lau2tang 提到...

鰻魚飯氣勢贏晒,咁實情又得唔得呢?
但睇住個樣,啲飯都無汁會唔會無乜味咁呢~

Rempei 提到...

Maymay, 係日本坐榻榻米好正常吖:p

大頭, 係喎! 呢個星期要戒一戒蛋先~~~
另外, 呢間係我到你去過, 並唔係你推介個喎~~~

我呢兩日住Super, 發覺早餐差咗好多, 使我更加氣餒~~~

Rempei 提到...

劉鄧,論飯來說,鰻魚飯略勝!(汁剛好) 論主菜味道, 親子丼又稍勝一回,整體來說, 兩間都好值得去啊!

Ellen老師 提到...

都話super唔得啦!

Rempei 提到...

老師, 你住過之後真係差左好多, 你做過D咩黎~~

maymay 提到...

親子丼旁邊果杯係乜來架?

ROY 提到...

睇樣兩碗飯都唔多吸引喎,定係部相機問題呢~

Rempei 提到...

Maymay, 親子丼旁邊果杯係好濃嘅雞湯!

Roy, 我買唔到天橋立叮噹啫,駛唔駛咁呀~~~

ROY 提到...

邊關事呢~ 不過就硬係覺得塊煎蛋同鰻魚飯好唔夾囉~
坐榻榻米我都唔得......

Rempei 提到...

Roy, 件厚蛋應該用麵包夾黎食好D啊呵~~:p

supageti 提到...

Super 差左, 肯定係因為某人 ~~~ :P