2010年3月26日 星期五

Day6

京都及大阪繼續落大雨,唯有集中轉戰商店街

經過心齋橋福壽司不知多少次,終於光顧一次



朋友所託的事亦完成,心情頓覺輕鬆


11 則留言:

largeheadboy 提到...

放晒心喇!
返嚟飲野我嘅!

ROY 提到...

係咪本福壽司?幾年前慕名一試過,都係鍾意食開既壽司多d~

maymay 提到...

日本成日落雨架~@@

lau2tang 提到...

個天唔會咁對你ge~
聽日會好天氣架喇!等我幫你發吓功先!

Rempei 提到...

大頭,加碟小吃得唔得?

Roy, 您確係日遊尊者!係本福壽司呢, 不過
味道比想像中無咁好~~~

Maymay, 今日都仲有少少雨落, 但我一於好少理, 最後沖厠嘛~~~~

劉鄧, 我下午送走了另一組團友, 太陽即刻浦頭,開心返哂!

largeheadboy 提到...

點只小食呀,碗仔翅都得添呀!

lau2tang 提到...

咦!真係有其他團友架咩?

Rempei 提到...

大頭, 您真係我好兄弟, 攪到我好感動!:p

劉鄧, 哈哈~~難道您以為我那位溫柔賢慧,冰雪可人的太座會使我激氣嗎?

lau2tang 提到...

你覆緊我的留言時,亞嫂坐係你隔離呀?
定係你要我檢討一下,我點對我的另一半?
因為無聽你講會同其他人一齊去玩,所以覺得奇啫~

ROY 提到...

"溫柔賢慧,冰雪可人"

其實冰雪係點解呢......

maymay 提到...

萊萊:呢d野你唔明架喇~~