2010年6月19日 星期六

添好運點心專門店

需然貴為壹星級米芝蓮名店,

但不慾抱很大期望去先光顧位於深水埗新開分店,

因為通常期望越大、失望越大………



先說收取每位茶舖$2.00

只換來大牌檔清茶一壼並要與其他搭檯顧客共用,

已經開始打一個突!


共叫了六款點心:

蝦餃 - 皮嫌過厚、蝦唔新鮮、無筍絲、亦無調味!

燒賣 - 無乜蝦肉、無蟹子、亦無調味、但勝在也無乜肥豬肉!

蘿匐糕 - 像樣!食到一條條蘿匐絲、小粉、但亦無乜臘味料!

糯米雞 - 餡料未見突出,但糯米蒸得太削身!

黃沙豬潤腸 - 腸粉嫌過厚、餡料亦無調味!

酥皮叉燒包 - 合格!果然係鎮店名物!




內部座位相當之擠迫,而且空調亦相當不足,

邊吃邊流汗,想信我難會再次踏足!




深水埗福榮街9-11號地下


7 則留言:

ayclui 提到...

去得擦點心, 應該好番哂啦~
呢間o野我同蝦子餅一定唔去, 因為我地要坐得好舒服嘅, 又唔催得喎...所以唔係我地杯茶~

naruto 提到...

似乎一粒星都無喎

supageti 提到...

薯嘜哥:食咁多野至收係 $97 仲想點呀?:P

maymay 提到...

請我都唔去呀~~

largeheadboy 提到...

我成日都想試呢間
不過就怕多人
呢間可以去喎~

Rempei 提到...

ayclui,咁又未好返哂,而家都仲咳緊,不過太座那天放假,好歹都出外走走呢...

Naruto, 確係失望d....

意粉,其實我屋企樓下都有間點心專門店,食相同食物,只需$70, 味道及份量俱勝呢...

maymay, 呢d格局,你肯定唔啱去.....

大頭,有機會試吓旺角本店吖,看看會否好D...

lau2tang 提到...

仲諗住去幫趁添!一嘢就畀你打沉咗!