2010年6月30日 星期三

日本良食

好友一家今晚乘坐凌晨客機到東京旅遊,

相信現時已經到達機場吃著宵夜等待上機,

祝他們一路順風,狂買特買啊!

.

可憐我的日遊計劃仍然流於空談之中,

唯有間中到日資超市選購當地美食良品,暫作自我解救之用!

.

青森県相信是我下次日遊目標,未到之前,

先嘗這款產自青森県林檎210蘋果汁,

嘩!菓味真係好濃旭!

仲係聲稱無加入水、糖及香料!


沖縄県産的べにいもたると(紅芋蓉撻)

味道並不像平日的日式甜點般過甜,

質地幼滑,撻底濃旭牛油味!


這款Italian Tomato的櫻花味牛乳布甸雖非日本生產,

但總算是日資公司製作,

質地確係比一般吉士、牛乳布甸厚身,

6月份都吃到櫻花味,頗特別呢~~

5 則留言:

naruto 提到...

好好味咁喎~蘋果汁一定好味

Rempei 提到...

直頭係掂呀~~~

紅米奇 提到...

100%林檎汁真係好好味架, 咁你下次去青森時記得盡飲喎, 咁即係幾時係下次呢^^

ayclui 提到...

因乜解究日遊計劃仍然流於空談之中呢? book咗機票先啦, 攪攪下就成事o架啦.

p.s. KT 吉吉島做緊沖繩 promo, 不過沖繩係我少數無興趣去嘅日本地方...:P

Rempei 提到...

紅米奇、ayclui,
我都幾想趁今年12月4日後,新幹線伸延到新青森駅的時候,到山形銀山溫泉、八戶、青森及函館旅行,只是仍然要凝聚緊財力及假期呢~~~