2010年6月15日 星期二

窮忙

今日首次聽到”窮忙” 這詞語,意思是工作很忙,但就是得不到對等或應有的收獲。忙窮絕對完全吻合近來的工作情况,都算近年少見,盼望事情盡快有突破吧!

自從台北回來後,用多了時間看日劇。最近看的有以下3套:


BOSS

故事雖然簡單,亦沒有太多高潮位,但天海祐希及竹野內豐真係做得好,好睇啊!

新參者


BOSS一樣都是警緋片,而故事亦舖排得宜,


但由我相當喜歡的阿部寬主演,要繼續追看!





月の戀人


這部片令我想起木村多年前舊作 -沉睡森林,


當年我睇左3隻已經頂唔順,呢套我考慮緊睇唔睇第五集!





9 則留言:

naruto 提到...

個個都話月の戀人悶到爆茄

Ellen老師 提到...

又上網睇呀?

largeheadboy 提到...

忙咪好囉!
依家無記嗰套連 BOSS 都有抄架~

supageti 提到...

我好似好耐無睇日劇添 ~~~

ayclui 提到...

我仲衰...唔記得有無睇過日劇...

supageti 提到...

林志玲陀衰晒啦 ~~~ :(

maymay 提到...

有志玲我係唔會睇嘅,即使有我喜愛的木村~~

最近我都追緊篤姬(唔係睇亞視),好想去鹿兒島~

工作,我想忙都冇得忙呀~>_<

lau2tang 提到...

呢幾日睇咗人家借我的台劇:「今生決定我愛你」,咪又係抄嗰套韓劇:「浪漫滿屋」!

Rempei 提到...

naruto,個個都無講錯,真係悶到訓著,所以聽講得8集就玩完!

老師,我記食耍send個網址給你,但我諗住睇一輪睇吓會否中毒才敢send俾大家

大頭哥,忙完無料到是最悲慘的啊~~

意粉、Maymay,林志玲其實都ok,只是劇情太差而已

ayclui, 吓~~我唔信,無記平時配音的都有睇過掛

劉鄧,此謂天下文章一大抄吧