2010年5月25日 星期二

台北千奇百趣

是次迅遊台北詳細行程,可參閱團友大頭仔Ellen老師網頁。

我補充一些較特別的吧!


士林夜市 - 吉利除了生產汔車外,原來還有製作滷味食品!


九份山城 - 我以為拍緊婚裟廣告添~~

這麼厚的花生糖是什樣做的?

寫到明咁揚係咪無咁好呢?


十分車站 -天燈上寫滿了出眾位的心聲!


為了棧燈會跑出使容易達成願望,犧牲一件T shirt都在所不計!


邊位可以告訴我紅紙那七個字是甚麽解?


15 則留言:

maymay 提到...

一個字都唔識囉~@@

largeheadboy 提到...

超鍾意吉利~

我個天燈呀!

naruto 提到...

原來你都鍾意影廢野喎,呵呵!

supageti 提到...

我諗應該每個字拆開黎讀 ~~~

lau2tang 提到...

嚿花生糖整就唔難!但我想知道可以點樣切開黎食啫!

ayclui 提到...

台北...好多年無去啦...台灣o野食唔係我杯茶~

Rempei 提到...

maymay,唔駛自卑喎~~我都唔識

大頭,希望天燈幫我地達成願望lu~~

Naruto,學吓您咁囉~~嘻嘻~~

意粉,拆開左都依然唔識讀:p

劉鄧,嚿花生糖係俾後每人恬一啖!

ayclui,台北都成3..4年無去過,其實久唔久去幾日都幾唔錯!

ROY 提到...

歐潔瑜有紋身喎~

要加件T恤先飛到咁高架?

紅米奇 提到...

得咁少相咋, post 多d引下人啦 ^^

ayclui 提到...

嘻嘻, 你果邊個"垃圾留言收集區"好正呀 :P

Rempei 提到...

Roy,你專埋D暗角位架喇~~:p

紅米奇,呢輪真係好懶散,連相都懶得post多幾張...呢度都諗緊幾時摺埋佢....

ayclui, 實在係頂唔順太...太....太多垃圾留言,味諗住引去落去儲埋一次過delete哂去囉~~幾有效吖~~

naruto 提到...

一定係本身有番咁上下廢先寫得出,邊有得學

naruto 提到...

我無得放天燈呀!

Rempei 提到...

點解呀? 落雨?

naruto 提到...

咪就係呢日最大雨囉