2010年5月7日 星期五

朋友

小時候的我,因為長得特別精靈活潑,所以左鄰右里的小朋友都很喜歡跟我玩耍,朋友對我來說,多的是!
.
踏入求學時期,又因為本身個人生性溫純兼相當講義氣,所以踢西瓜波、去隔離學校識女同學、周圍Hea等活動,前呼後擁!
.
進入社會工作,早段屬於賺錢買花戴期,亦因為性格生性豪爽不計較,可以稱兄道弟的朋友多不勝數,記得當年成親擺酒,虛撼程度尤如置身街市一般!
.
開始進入工作博殺時期,年紀漸長,大家亦各有家庭、工作要兼顧、又要返夜學、放假時亦因勞累懶找人、為了交租買米更無多餘錢周圍wet……….. 與朋友們見面的時間開始減少及至某情度疏遠,以前未曾想過的事原來已經發生
.
到了人生經驗較成熟期,能碰上有同樣興趣而結成朋友,隨著時間日久相處,得到某情度上的信任更屬難能可貴!
.
某天有個老友跟我大談人生道理:「做朋友除了要欣賞他的優點外,缺點也需要一同接受啊~~因為每個人都同樣會有。」,似乎幾有道理喎~~~

21 則留言:

maymay 提到...

唓,陣係讚自已嘅,又唔見你讚下我喎~^0^

lau2tang 提到...

Smart哥點解忽然咁感性呀?
你邊個朋友講句咁有道理ge說話呀?
快啲介紹我識啦~

Rempei 提到...

係喎~~唔記得左再次謝謝您的手信添~~哎吔~~真係破費喇~~多謝哂呀!p:

Rempei 提到...

劉太,呢段道理係我一個相識十多年的老友,在我人生某段失意的時間跟我說的啊!

我希望可以跟大家分享吓囉~~~尤其係.....

maymay 提到...

唓,唔係叫你讚果d呀,
係讚我天生麗質,博學多財,行俠仗義,人見人愛...........多到自已都數唔晒呀真係~^0^

naruto 提到...

精靈活潑?有無相睇先?

Rempei 提到...

Maymay, 你仲係如花似玉、傾國傾城、國色天姿添呀~~

naruto, 你見過我真人,乜您唔覺我好精靈咩?p:

supageti 提到...

我覺得成篇既重點係叫我地要接受人地既缺點囉。:p

maymay 提到...

師姐:攪下笑可以緩和氣氛吖嘛,hehe~~

Rempei 提到...

意粉, 您真係我既知音~~~

maymay,我見您睇得幾開心咁喎。:p

largeheadboy 提到...

但有時做朋友
如果適合,也應坦承講出對方嘅缺點
我覺得咁樣至係朋友

supageti 提到...

大頭帥哥:朋友有好多種,友誼亦有唔同層次同程度,我覺得坦承講出對方嘅缺點係好容易,但係要對方接受你講嘅、之後仲要毫無芥蒂至係最困難。

Sammie 提到...

有時長大了認識的朋友,確實會更容易成為深交。早幾天工作時有點納悶,找位中學已認識的好友聊幾句,減壓吧﹗對方一句忙便把你推掉,我何來不忙?反之,有些長大後才認識的朋友,不管他們有多忙,總能在百忙中,跟你吃個午飯。那些所謂從小認識的好朋友,以為他們很了解你,其實,他們可能是最不了解你的朋友。有事時便找你幫手,沒事時你想跟她聊兩句也嫌你多餘。

Rempei 提到...

大頭,欣賞的的想法,可以加埋技巧就更加理想了!

意粉,唔好介意我搭句口:帥哥都經常提點我架,但我相信那都是善意的。

Sammie,聽見你的經驗真係有些唔係咁開心,因為我亦心同感受.....唔緊要啦,下次call我啦~~:p

ayclui 提到...

同意 Sammie 所講...我都無乜由小玩到大嘅朋友啦, 反而喺工作上識嘅同事/business partner 仲有多D密計傾...

Ellen老師 提到...

要【坦承講出對方嘅缺點】,以至要【接受對方的缺點】~~~ 絕對是在乎於【朋友有好多種,友誼亦有唔同層次同程度】

supageti 提到...

我覺得做朋友係一種緣份,可以交心係一種更深嘅緣份,唔在乎識左幾耐,亦唔可以強求。

Rempei 提到...

ayclui,我估舊同事比較易keep到,相信某程度上是較舊朋友updated現時的生活情況呢~~

老師、意粉,兩位所言值得細意嘴嚼啊~~

pikasum 提到...

突然那麼感性既??不過好認同你所說的。

Rempei 提到...

Pikasum,其實我係一個感情豐富的人,可是受到社會無情的摧殘,所以平日都唯有以外表理性作包裝囉~^0^

ROY 提到...

左定右係你?

其實成篇blog cut左頭3段會好好多呀~