2010年5月6日 星期四

葉問2

雖然套戲令我想起史泰龍套洛奇龍拳虎威,
但娛樂性真係好豐富,好值得棒場!

6 則留言:

supageti 提到...

依套口碑好似唔錯,所以雖然覺得第一集麻麻,出碟我都會買番隻 ~~~

maymay 提到...

第一集我都巧鍾意睇,呢集一定唔會錯過~~

ayclui 提到...

我覺得第一集好睇DD, 第二集都OK嘅, 洪金寶打得唔錯~

naruto 提到...

個個都讚喎,不過好少睇呢類戲,都係唔睇

Rempei 提到...

意粉,咁要借我dup返隻喇~~p:

maymay,趁呢2日無牌打,快D去睇喇~~

ayclui,第一集就有新鮮感D囉,但都係離唔開民族感情~~~

naruto,好!不受他人影響!有主見!p:

ROY 提到...

對依類打片無乜興趣, 無睇ip man但有睇iron man~