2010年5月4日 星期二

台北好味道!

意想不到下又準備要飛,縱使只是坐短短個幾小時!

意想不到的超新鮮組合,究竟會激起什樣的火花呢?

但想起台灣的各類美食,實在使人充滿熱切的期待!

これからもよろしくお願いします!




9 則留言:

ayclui 提到...

有得去玩好開心啊~
食多D, 玩多D, 曬多D~

naruto 提到...

盡慶啦

supageti 提到...

我唔多希望你地擦出火花喎 ~~~ :P

maymay 提到...

有地膽帶住你去食,駛乜做功課呀~~

Ellen老師 提到...

開心得太早了!

Rempei 提到...

ayclui,今次我會豪食架喇~~話時話,可能要穿短打了!

嗚門,我會架喇~~多謝哂

意粉,講真~~我有D擔心真係擦出火花~~

Maymay,我今次機乎完全無做任何野,諗住做大爺、嘆世界,爽呀!

老師,你唔好嚇我啦~~~冤有"頭"、債有主,我搭檯架咋~~

largeheadboy 提到...

呢套電視幾好睇,我覺得蔣怡好討好~

lau2tang 提到...

計我話老師咁就得人,你地咪蝦佢就真~

Rempei 提到...

大頭,我覺得蔣怡very good呀~~~

劉太(我見佢地咁叫您),我都係經常被人欺負的一份子啊~~