2010年8月10日 星期二

看牙醫記

D - 牙醫;N - 診所護士;C - 顧客

.

C:唔該,我無做booking,只是想補隻牙,醫生有無時間?

N:有無睇過?

C:無,第一次。

N.:醫生係要做預約架喎!

COK,唔緊啦~~(正想轉身走人之際)

N:哎~~醫生個客遲左,應該都可以

COK~(坐返低再等等,跟住聽佢同醫生講原先個客甩底~~)

NX生呀!醫生係要做預約嘅!(我知,你講過啦!) 而家你有10分鐘!

COK~~(車!駛唔駛咁巴閉呀~~)

N: 你係咪牙痛先黎睇?

C: 唔係噃,之前補開牙個位之前食nuts硬得滯銀到,而家食野撞正果點有D酸啫~~

N: 咁即係牙痛啦!

C:好~~是但啦~~(~~一陣醫生都會睇架啦~~~)

.

D:你係咪牙痛定酸呀?

C: 係覺得酸軟,之前補開牙個位之前食nuts硬得滯銀到,而家食野撞正果點有D酸囉~~

D:咁即係牙痛啦!(~~C開始火滚!) 你屋企度門壞左都即刻揾人整啦,隻牙可能蛀緊都唔痛架,甚至蛀到落神經線都唔痛架………………………(下刪100) ,咁你究竟係咪牙痛定酸呀?

C(谷Q!) D~~專業既問題我唔識答你喎!

D: 咁我同你影X光先喇!

C:我諗唔駛喇,係我搞錯左!(起身走人!)

9 則留言:

largeheadboy 提到...

咁即係有冇睇到呀?錢照收?

ayclui 提到...

係咪你親身經歷呀? ,要唔要介紹牙醫比你?

maymay 提到...

係囉,咁駛唔駛俾錢?

我個牙醫病左,好耐都冇應診,佢好好人好有醫德,我好擔心佢!

naruto 提到...

呢間真on Q

supageti 提到...

我最憎睇牙醫!!! :(

Rempei 提到...

大頭, 我走人時,個醫生仲話"你走得果喇, 唔駛俾錢架喇!"。
我心諗:梗係啦, 唔通仲要俾錢你睇精神科咩~~

ayclui, 其實有個睇開的,收費亦好合理,衰在佢放大假至28號, (嘩~~真係揾夠!)
請問你睇開的是在香港區嗎?

Maymay, 仲要俾錢,我啋佢都x呀:p
不如Send 張咭俾佢慰問吓吖~~

Naruto,頂, 條友side哂我D時間, 專登蛇出去家嘛~我:p

意粉, 我夠唔想啦, 但無計呢~~

ayclui 提到...

Rempei:

係香港區, 銅鑼灣, 好正常o架, e-mail 資料比你?

ayclui 提到...

銅鑼灣東角中心2116室
葉兆恆醫生
2893 7988
試下啦~

Rempei 提到...

ayclui, 唔該哂, 我聽日打去預約, thanks!