2010年8月2日 星期一

最近這個多月,大大話話看過叁次西醫兼叁次中醫,

平日精靈活潑的我,食藥食到呆呆滯滯,真係我見尤憐!

.

這個多月來,我

沒有喝過一口平日極愛喝的Sapporo 啤酒、

沒有食過一口平日最愛食的卡樂B杯裝薯條、

沒有吃過一餐平日最喜歡的打邊爐、

沒有遲過11時睡覺、

沒有遲過6時收工、

沒有買過多一隻股票、

沒有post過多一篇blog…………

.

中醫師今日還要我暫時戒吃蛋糕、咖啡、生果……..

正常的日子究竟幾時返黎呢?


9 則留言:

ayclui 提到...

哈哈, Rempei 大原來係十八歲, 卜卜趣~ 咳呢, 我個中醫話可以食唔凍嘅蘋果同碌柚喎, 其他唔駛諗.

仲有, 一定要包住條頸(喉嚨), 唔可以比風入到呀...

naruto 提到...

仲未好番咩?

largeheadboy 提到...

咁潺仔呀!

maymay 提到...

唔駛睇醫生架喇,祗要注意飲食,吽吽下就會好。

supageti 提到...

唔係吖,我覺得你依家生活好正常 .... 又係同我差唔多 .... :p

Rempei 提到...

ayclui, 哎吔~~俾你知道我既秘密添~~
另外,我諗要著樽領返工至得喇:p

naruto, 未呀~~正常既我係俾你見到的生猛10倍呀~~~:p

大頭, 要您請我食D蟲草補吓身至得喇

maymay, 我衣家仲唔夠吽咩:p

意粉, 我覺得平淡左d喎, 加2粒鹽都得掛:p

lau2tang 提到...

中醫話寒咳定熱咳?
其實有啲蔬果都要戒,如果係寒咳,要戒白菜、蘿蔔、芽菜同瓜類等蔬菜,如果係熱咳,就要戒韮菜、茘枝、龍眼等~

Rempei 提到...

劉鄧, 食左今次呢2劑茶後,似乎有improve左,感恩!

lau2tang 提到...

咁就要繼續睇嘞~