2010年7月11日 星期日

日式芝麻沙律汁

看到網友ayclui分享她喜愛的日式調味產品,我也想加入推介啊!

.

這款在吉吉島有售的 深煎培烘芝麻沙律汁 580ml,

相信在日本可能是業務用的包裝!售價為HK$56.90/支。

.

用來作我最喜愛的青瓜絲蟹柳沙律及冬天吃牛肉火鍋,

風味絕佳!



6 則留言:

ayclui 提到...

哈哈, 英雄所見略同呀~
呢支正o野吉吉島有咩? 唔多見喎, 多數見到BB牌同埋Topvalu牌...支汁仲可以整冷麵同雞絲粉皮o添呀~^^

naruto 提到...

我呢頭都無吉吉島

supageti 提到...

除左食腸粉我好少用芝麻醬既呢 ~~~ :p

largeheadboy 提到...

咁大支,多數過期都食唔完呀我!

呢期開始喺超市入返啲糧
仲有乜好介紹?

maymay 提到...

芝麻醬唔係我杯茶,慳番~^o^

Rempei 提到...

ayclui, 雞絲粉皮,正喎,我要試吓整~~

naruto, Citysuper都有架~~

意粉,呢隻唔同架呢,做salad真係好味

大頭,要繼續留意往喇

Maymay, 芝麻養顏呀!