2010年7月5日 星期一

日本購物真便宜

這個話題本應在3個月前post,但擔心俾看官嘰笑!

.

照片上這款洗衣粉幾乎在本港的日資超市均有代售,

每盒1kg裝售價超過HK$50.00

所以一直都是行注目禮罷了~~

.

直至上次係京都新京極通內的吉之島超市掃貨時,

發現這款洗衣粉只需平過一半的價錢(仲係平日價!)

終於忍唔住出手!

諗落都覺有點瘋狂!


9 則留言:

naruto 提到...

去旅行買洗衣粉,我都係第一次聽;

我比10個趣

largeheadboy 提到...

會唔會畀人懷疑你走粉呀?

係呀,嗰間超市有好多 top value 嘢買架~

maymay 提到...

我用開嘅洗潔精,日本藥局都便宜一半有多,次次都有衝動想買幾支返來,但諗下幾支至係平幾拾蚊,但就重到暈,都係咪攪,所以,寫個"服"字俾你!

Ogake 提到...

今日日元終於掂到8.9~
咩都係貴~

supageti 提到...

我用果啲牙膏全部係晌日本買番來既,晌香港買要成卅幾蚊,晌日本藥房只係百幾二百 yen,撞啱特價幾十 yen 都買過 ~~~ :)

Ellen老師 提到...

去旅行買洗衣粉,我都係第一次聽 X 2

下次手信送洗衣粉~~~~~

Rempei 提到...

naruto,謝謝鼓勵!:p

帥哥,你把口咁臭架:p
上次係京都落足成日雨,我係嗰間超市狂掃日用品!

Maymay,慳慳埋埋夠買多手#422架喇

ayclui 提到...

我都有去超市買o野o架,茶葉啦,米啦(2kg),飯素啦, 平過香港嘅食物就會買...下次又試下去藥房睇下牙膏平唔平先~ ^^

Rempei 提到...

Ogake:日元看長遠都會是越來越貴!

意粉, 所以而家我去開都會掃返多D日用品慢慢用啊~~~

老師,咁請買返呢款得喇~~多謝哂!

ayclui,2kg重的米我又真係要諗諗至買喎~~