2010年7月8日 星期四

日圓趁平買?

身邊的好友及包括自己,對日圓這貨幣都經常密切留意其走勢,亦經常討論著幾時可以入貨。

.

今日報章上刊登了一位近年我相當欣賞的分柝員文章,值得作為參考。此位分柝員曾多次提出日圓的終極目標是1美圓兌65日圓(現時兌88.48),你會相信嗎?

.

*************************************************************

半年過去,埋單計數,各大紙幣,除日圓外,全部輸錢。上半年,日圓兌美元升值半成,固然,跟黃金、白銀的逾一成升幅還有距離。以前全球還未瘋狂印鈔,游資有限,「投資保值」資金比例不大。今時今日銀紙過剩,人人動輒成百萬富翁,個個都要「投資保值」,但哪裏有這麼多值得買的資產?
於是乎,只要前景稍為看俏,有銀之士便甚麼都買,遂使如外幣、債券等以往屬低風險的資產,如今亦變得高風險──風險一體化。

.

經濟看差買日圓

前景看俏如是,不過一旦看淡,這些資產隨即全線捱沽,繼而避險。是故當今市場已兩極化,不是風險資產便是避險資產。散戶、財經演員習慣揀股選幣,不過此舉只於升市才有意義──意義在於增大回報。一旦風險胃口減弱繼而避險,問買甚麼實屬多餘──多餘在於問輸幾多。
所以,如果認定(譬如說)澳元是升市時最好賺的風險資產、日圓是跌市時最佳的避險資產,那就應於風險胃口佳時買澳元兌日圓,反之則沽之哉。
附圖為兩種日圓拼法,同皆看強。經濟已差,看強未必無理。

.

資料來源: 羅家聰 交通銀行首席經濟及策略師 (78日蘋果日報)


9 則留言:

naruto 提到...

睇唔明。。。即係而家日元算係低位?

紅米奇 提到...

唔當炒賣都要趁低吸納, 吸納後要留待出發之用嘛, 次次要出發就高架, 好黑仔, 所以都係分段吸納^^

supageti 提到...

我次次都係去至換,淨既就留番下次洗,睇彩數囉 ~~~

下星期有同事去日本出差,幫佢買日圓要 8.9XX ~~ @@

maymay 提到...

我至叻係$6.4買左一佰萬yen,看來此情不再了,唉!

Rempei 提到...

naruto, 如果將來日元真係再升,而家咪算係底位囉~~~:p

紅米奇,你又真係講得啱喎,次次我要出發時,硬係機票無特價,日元又處於高位,氣人!

意粉,嘩,你真係好boss, 同事出差都幫佢兌埋外幣!

Maymay,$6.4我都在5年前唱過嘅~~

話時話,其實美元呢幾年弱左,都不無關係!
那麼美元會繼續弱嗎?

ayclui 提到...

我都唔明啊...
最近D日元真係高到聞者傷心, 見者流淚呀...:(

largeheadboy 提到...

好悲哀呀
就算啲 yen 不斷升,我地都仲要中個頭埋去

Rempei 提到...

ayclui & 大頭,
真係一入候門深似海呀~~

lau2tang 提到...

今次我賣身都唔掂呀~