2010年7月4日 星期日

日式釜飯

丸美屋是我喜歡的品牌,實而不華。

這款釜飯素是有雞肉及醃菜的,做法相當簡單!



煮飯後倒入適當份量並另加少量牛肉片,

美味的日式釜飯就成了,

在繁忙的時間都可以有自家飯到肚!

10 則留言:

ayclui 提到...

呢款飯真係方便又好味~
個釜飯素係洗完米落定係D飯熟先落呢?

naruto 提到...

盒野3-4人前架喎,你幾多人食呢?

Rempei 提到...

ayclui,我地係飯熟先落料架~~

naruto,我咁大食,你話呢?:p

naruto 提到...

唔係呀?咁驚人?

largeheadboy 提到...

我都好鍾意用佢嚟煮飯
唔駛點買餸
不過香港賣得好貴啊!

maymay 提到...

我都巧喜歡吃呢d野,有咁多筍仲正~^^

supageti 提到...

我鍾意茶漬飯,快靚正,又唔肥膩,嘻嘻!

ayclui 提到...

啊...我洗完米就落咗...不過都OK o架~ 我都有一包係鮭魚飯素 ^^

紅米奇 提到...

住家男人 ^^ good , 掂呀, 簡單快捷, 咁一盒貴嗎?

Rempei 提到...

naruto, 其實我預第日帶埋飯返公司食既~~

帥哥,所以上次我掃了一大堆~~~

maymay, 下次我買俾你食吖~~~

意粉, 茶漬飯反而我又真係未試過喎~~

ayclui, 因為佢本身已經熟左,所以粹純係返熱囉~~另外,吉島有款即食鮭魚碎,撈飯一流!
紅米奇, 好似開始識欣賞我囉喎~~日本買應該平過香港買起碼1/3啦