2010年8月3日 星期二

Take Action!

為了年頭去日本省一點,看來都要做D野囉
.


14 則留言:

ayclui 提到...

可以做D乜呢? 日元真係高到好嚇人, 今次我去北海道真係貴到嘔...
好彩機票唔駛錢咋~^^

lau2tang 提到...

原來高處未算高呀~

largeheadboy 提到...

即係依家要入呀~

supageti 提到...

病得你咁好數口既?哈哈!

naruto 提到...

現咁升,比台灣搶哂D遊客啦

過9,我呢D窮人唔去住啦

maymay 提到...

好在仲有十零萬yen貨仔啫,升值呀~^^

Sammie 提到...

我7月中去果時,9蚊呀陰公

largeheadboy 提到...

話時話,原來我仲有卅萬 yen~

naruto 提到...

我原來都有12萬呀,呵呵

Rempei 提到...

嘩~~真係一講起錢字, 大家都興奮好多喎~~

嗱~~都係個句, 根據"新末日博士"羅家聰最近提過2件事:
1. 日圓從70年代至今, 日圓大牛市原來至今係未停過~~~
2. 終極目標, 1美元兌65日圓
而家先係1美元兌85日圓,大家又點睇呢?

p.s.我最奇怪就係:日本經濟差到咁, 日圓升到咁高,日本官方竟然沒有出手干預!佢真係咁怕美國嗎?諗起都覺得復雜!

ROY 提到...

9算要入市,咁出年咪10算?點玩呀!

lau2tang 提到...

今日先同個同事講起,佢去咗瑞士旅行返黎,一枝水要大約4法郎。円幾貴都好,都唔會貴得過歐洲的生活指數,所以,我諗我都係會返去覆診ge~

maymay 提到...

幾貴都要去,如果仲有工返嘅話~~

Rempei 提到...

唏~~~其實平有平玩,貴有貴玩!我相信我地呢班熟手自遊人,可以在total budget內, 可以玩得好開心, 即使日圓去到11算~~~
啋啋啋...口水講過....