2010年10月3日 星期日

鼻敏感人士救星

纏擾了差不多大半年的事情,最近尚算得到了結論。

此時此刻的感覺就好像是一個悠長的假期即將完結,

要準備從新投入人生作戰般的,

是耶非耶?起碼再次給自己一個機會吧!

.

天氣漸漸有秋意,亦正值所謂爭秋奪暑之際,

時而太陽暴晒,時而變得涼快,

令我等患有鼻敏感之人士更難適應,

早上起床後往往鼻液不斷,又會打噴嚏,真係煩!

.

最終抵唔住買了一支佐藤鼻寧試試,

查實上次去日本旅行時以經想買,

但見售價香港還便宜一些而擱置。

.

用法相當簡單,只要打開樽蓋,

然後放入鼻孔中稍稍用力噴2次藥水入內就得,

~~真係掂喎!

8 則留言:

largeheadboy 提到...

好彩我冇鼻敏感呢類煩惱啫,touch wood~

以後一切都會順順利利架喇~

supageti 提到...

咦?係咪即係同我做街坊呀?

naruto 提到...

好彩我D鼻敏感今年仲未出現(touch wood)

Sammie 提到...

我係萬寧買的,好野,鼻塞時一流。

ayclui 提到...

依家天氣時熱時涼, 要小心d 保重身體呀~

Rempei 提到...

帥哥,好奇怪,我去親日本就會無哂!

意粉,第日出入車埋喇:p 多多關照喇!

嗚門,自己take care多d喇!

Sammie,原來你都身同感受呀~

Ayclui, 都未唔該你上次介紹左牙醫俾我,謝謝您啊!

supageti 提到...

你多多關照我就真 ~~ 哈哈 ~~~

ayclui 提到...

唔駛客氣, 幫到你就好啦 ~^^