2010年10月7日 星期四

すき家牛肉の具

看情況,我想於新幹線新青森駅第一日開通時到訪,

似乎不大可能!況且日圓強勢如此,

當給一個借口自己儲多點銀両才去玩個夠吧!

.

但是,總要找些代用品以填補一下心靈吧,

那日在Apita見到有售すき家的牛井の具,

每包內有3小袋,我又見做緊20% off,二話不說掃了幾包!


製作亦相當簡單,毋需解凍,待飯差不多熟時放面焗熱,搞掂!

如果想原汁原味,連袋放入沸水中加熱2分鐘,又搞掂!



http://www.oecmondake.com/SHOP/NS0002.html

11 則留言:

largeheadboy 提到...

すき家我鐘意呀!
聽日去睇下樂富嗰間睇下有冇得賣先~

Rempei 提到...

記住有8折至好買呀!!!

supageti 提到...

おいしいですか。

Rempei 提到...

おいしいです。
起碼肯是夠正宗口味吖~~

紅米奇 提到...

你呢個對抗日圓高企的方法又唔錯播
要止痕乜都要試下呢 ^^

naruto 提到...

Apita。。。。無雷公咁遠

l.minor 提到...

好吉野家feel喎!

ayclui 提到...

Apita。。。。無雷公咁遠? 大叔, 你米埔都去, 果度仲無雷公啦~

maymay 提到...

去城市超級睇下有冇先。

largeheadboy 提到...

樂富 apita 係無得賣架!

Rempei 提到...

紅米奇,今日聽專家講,日圓會升到上1美圓兌75日圓,你驚唔驚?

naruto, 平時你去果d乜洲勿洲咪仲遠水路~~~

I.minor, 當放左間吉野家係雪櫃度,得閒就幫襯吓佢囉~:p

ayclui, 至醒係你呀!

Maymay, 我幫你睇過喇, 無呀!

大頭, 上次俾我掃哂啦,等下水啦~~