2010年10月9日 星期六

搵食名單

秋風起,預計打邊爐及晚飯次數必然提升,為此立刻準備7最想試試食店,給好友們找我吃飯時可以參考參考,功德無量。

.

打邊爐:

佐敦新明記 - 今日去剪髮時髮型師哥哥推介,

佢話平靚正喎!

銅鑼灣火鍋本色 - 朋友及網上口碑均不俗,

但價目屬高檔次組別。

.

晚飯:

銅鑼灣連粵日粵饌居酒屋 - 只做夜市,開晚上七時,口碑極佳!

灣仔佳寧娜潮州菜 - 老牌潮州菜館,好想吃滷水鵝肝。

中環大班樓 - 新派半私房菜館,不過屬貴夾唔飽組別,

要儲夠錢先可試一次!

.

其地:

尖沙咀Noren -日式家庭菜小店,日藉夫婦主理,絕對夠正宗!

老趙越南餐廳 - 本地老牌越南餐廳,卻從未一試!

.

免責聲明:以上菜館從未光顧,並不一定能夠得到滿意,並且存在著金錢損失可能

4 則留言:

supageti 提到...

除左我細細過就光顧既佳寧娜其他都未食過 ~~ :p

Rempei 提到...

得你找我食飯咋~~都係你對我最好~~~

largeheadboy 提到...

咁多間我剩係去過老趙咋~

Rempei 提到...

我就係間間都未去過嘛