2010年10月23日 星期六

新挑戰開始

 不知道是命運的安排,還是因為性格使然,
總是在一個限定的時段內,便再要接受新的挑戰!
而每次我都希望可以打破宿命,今次亦不例外。
.
同事為我的工作間準備了一些日用品,
令我最感動的是那盒健力氏紙巾!


還有的是多年未有吃過的〝free lunch”

由於同事們長期覺得味道相當一般,問我估計會頂得幾多日,
我答:食一世都願架~~


11 則留言:

lau2tang 提到...

唔使傷腦筋諗食乜,唔使趕頭趕命去霸位,仲唔使畀錢,梗係食一世都制啦!而且,望個樣都唔係好差吖~

supageti 提到...

可唔可以帶朋友入去食嫁?

largeheadboy 提到...

係喇,唔差喎,三餸一湯,白飯任裝~

naruto 提到...

to largeheadboy:
我估佢想靚女任裝多D

ayclui 提到...

原來返新工~ 祝愈做愈開心~
健力氏紙巾--> 你公司真係好闊佬喎, 我地要食自己o架~

maymay 提到...

新同事對你幾好喎,我諗你會做得開心過舊c~^^

free lunch咁正都話難頂,你d同事真係身在福中不知福,
不過呢,我驚你又大一個碼囉~~

ROY 提到...

祝新工順順利利呀~

起碼食兩、三個禮拜先悶啦~

l.minor 提到...

我公司都有free lunch,不過好似無你d咁吸引!

Rempei 提到...

劉鄧,咪係,出街食咪又係食呢D~~~

意粉,可以呀,不過要係度開一日工至得:p

大頭, 啱哂我呢款慳家型男呀!:p

嗚門, 話實,估唔到比想像中多!

ayclui, 我之前的就算有得派,都係一圈圈架咋~~無敵呀!

maymay, 我會剩食送唔食飯架喇~~

Roy, 謝謝! 我對平日食晏無乜要求,相信都唔會悶的~~

L.minor, 隻碟型D啫~~:p

supageti 提到...

有人工收我又唔驅喎,哈哈!

Rempei 提到...

嘩~~你咁貴,小公司請你唔起啊!